Το μονοήμερο –εντατικό- εκπαιδευτικό σεμινάριο του Φορέα μας, θα σας προσφέρει τις γνώσεις που απαιτούνται για την αναβάθμιση, αναθεώρηση και διαχείριση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS) σύμφωνα με το νέο Διεθνές πρότυπο ISO/IEC 27001:2022.
Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Έργων και ιδιαίτερα σε όσους έχουν την ευθύνη για την αποδοτική Διαχείριση των πόρων και την ακριβή Αποτύπωση της Κοστολόγησής τους.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλή και συμπυκνωμένη θεώρηση όλο τον κορμό της οικονομικo-επιχειρηματικής σκέψης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τα σεμινάρια προσαρμόζονται ανάλογα τις ανάγκες της επιχειρήσεις και του κλάδου που δραστηριοποιείται.
Κατά την παραπάνω υποχρέωση, κάθε άτομο που έρχεται κατά οποιονδήποτε τρόπο σε επαφή με τρόφιμα είναι απαραίτητο να εκπαιδευτεί.
Ολοκληρώνοντας το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αποτιμούν, με αναλυτικό & ποσοτικό τρόπο, την «πρόοδο» και βελτίωση μιας Επιχείρησης, σε σχέση και με τους στρατηγικούς της στόχους, και να θέτουν τους δείκτες / στόχους εκείνους οι οποίοι θα δημιουργήσουν «προστιθέμενη αξία» στην Επιχείρηση.
Το εντατικό, απαιτητικο και ιδιαίτερα διαδραστικό αυτό σεμινάριο, το οποίο είναι εγκεκριμένο από τον IRCA, είναι κατάλληλο για όσους, απαιτούν μια εις βάθος κατανόηση του εύρους των τεχνικών επιθεώρησης και των πρωτοκόλλων που συνδέονται με τον ρόλο του επικεφαλής επιθεωρητή.
Αποτελεί ένα πρακτικό Οδηγό Εφαρμογής της νομοθεσίας από τις επιχειρήσεις και τις Ααναθέτουσες Αρχές για την ορθή και σύννομη προετοιμασία και διενέργεια ενός Δημόσιου Διαγωνισμού από τις Αναθέτουσας Αρχές, την προετοιμασία, την υποβολή της προσφοράς από τις Επιχειρήσεις, την υπογραφή της σύμβασης καθώς και τα διάφορα ζητήματα που ανακύπτουν κατά την διαδικασία και μετά το πέρας της εκτέλεσης ενός Δημόσιου Διαγωνισμού.
Το νέο εκπαιδευτικό σεμινάριο από την TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη των επιχειρήσεων στην διερεύνηση των νέων τάσεων που επικρατούν διεθνώς σχετικά με τα εταιρικά events, αλλά και με τα θεματικά events ή/και τα events προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας ως μηχανικοί; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”;
- Ανάλυση Βασικών Αρχών της Βιολογικής Γεωργίας, - Ευρωπαϊκή Νομοθεσία περί βιολογικής παραγωγής, - Εθνική Νομοθεσία για της λεπτομέρειες εφαρμογής των ευρωπαϊκών κανονισμών, - Στρατηγικές MARKETING Βιολογικών Προϊόντων
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή όλων των απαιτούμενων γνώσεων & πρακτικών συμβουλών για την ασφαλή και πλήρως ελεγχόμενη χρήση των εκρηκτικών υλών. Οι εκρηκτικές ύλες στα χέρια κατάλληλων ανθρώπων, αποτελούν ένα από τα παραγωγικότερα «εργαλεία» εκτέλεσης των μεγάλων τεχνικών έργων, που συνήθως απαιτούν σημαντικό όγκο εκσκαφών.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να εμπνεύσει και να δώσει απαντήσεις και πρακτικές οδηγίες στον σύγχρονο τεχνικό της μεταβλητής και πολύπλοκης εποχής μας.
Το νέο εκπαιδευτικό σεμινάριο από την TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη σας για την κατανόηση των εννοιών του Risk Management, ώστε να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε και να αντιμετωπίζετε τα ρίσκα που αφορούν στην εταιρία σας, αλλά και να μπορέσετε να εφαρμόσετε με επιτυχία τις απαιτήσεις των νέων εκδόσεων των συστημάτων ποιότητας (ISO 9001:2015).
Kαθώς η ευρύτερη συνεργασία μεταξύ συναδέλφων επηρεάζεται από τη διαχείριση ατομικών συνθηκών, όπως η διαχείριση των υποχρεώσεων & των προτεραιοτήτων και το εργασιακό στρες, το σεμινάριο εμβαθύνει στα θέματα του time management και του stress management.
Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με άλλους ανθρώπους, τους οποίους συχνά ούτε επιλεγούμε εμείς οι ίδιοι, ούτε έχουμε την δυνατότητα να τους αποφύγουμε, αλλά με τους οποίους πρέπει να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.
Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.