ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Πρόγραμμα παρέμβασης και ειδικής αγωγής στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας

Evrimatheia

Στο σεμινάριο αυτό θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν εν συνεχεία οι βασικοί άξονες επάνω στους οποίους βασίστηκε το πρόγραμμμα έτσι όπως αυτοί διαμορφώθηκαν από τις επικρατούσες συνθήκες στον τομέα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές και ευρύτερο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Θα δωθούν αντιπροσωπευτικά δείγματα της μεθόδου ενώ θα αναλυθούν και θα συζητηθούν οι βασικές αρχές της και οι θεωρίες από τις οποίες εμπνεύστηκε και στηρίχτηκε το όλο εγχείρημα.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο απευθύνεται κατά βάση σε φιλολόγους της αγγλικής γλώσσας καθώς και σε αντίστοιχους εκπαιδευτικούς και φοιτητές που αντιμετωπίζουν –ή πρόκειται να αντιμετωπίσουν- μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο επαγγελματικό τους πλαίσιο. Στόχος είναι η έκθεση και η εξοικείωση των συμμετεχόντων σε έναν εν δυνάμει διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας και παρουσίασης της νέας γνώσης. Μέσα από τον διάλογο και την ενεργό συμμετοχή, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο το σεμινάριο αυτό ευελπιστεί να προσφέρει τα κατάλληλα ερεθίσματα για την μετεξέλιξη της γνώσης αυτής σε μια μετέπειτα εν δυνάμει διδακτική εμπειρία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μέρος Α’ Θεωρητικό

• Ειδική αγωγή στην ξενόγλωσση τάξη: Πως αυτή εφαρμόζεται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
• Είδη παρέμβασης στη διαδικασία της μάθησης: Εσωτερική και εξωτερική παρέμβαση.
• Βασικοί στόχοι του προγράμματος και χρονικά πλαίσια.
• Dyslexia friendly environment: ορισμός, δόμηση και συμβολή στην ξενόγλωσση τάξη.
• Πολυαισθητηριακή προσέγγιση: εφαρμογές στην διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας.
• Motivation: Είδη και λειτουργίες. Ο ρόλος που διαδραματίζει στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
• Εισαγωγή του μύθου και η λειτουργία του στην ξενόγλωσση τάξη. Πρακτικές εφαρμογές.
• Λογότυπα: Ένα σταθερό σημείο αναφοράς στην ορθογραφία και την ανάγνωση.
• Χρήση υλικών: έντυπο, ηλεκτρονικό και απτό

Μέρος Β’ Πρακτικό

• Case studies: Πρακτική εφαρμογή βασικών μερών του προγράμματος ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση.
• Αναλύοντας το μαθησιακό προφίλ, δομώντας ένα εξατομικευμένο ανά περίσταση πρόγραμμα.
• Καταγράφοντας, αξιολογώντας και κρίνοντας την πορεία αλλά και τα αποτελέσματα του εφαρμοσθέντος ανά περίσταση προγράμματος.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

• Εκπαιδευτικούς Αγγλικής γλώσσας και ενασχολούμενους επαγγελματικά με την ξενόγλωσση εκπαίδευση (Αγγλικής γλώσσας)
• Φοιτητές αντίστοιχων σχολών

Θα δοθούν σημειώσεις και βιβλιογραφία

Εισηγητής: Αντώνιος Γατσωτής, Ειδικός παιδαγωγός Αγγλικής ως ξένη γλώσσα
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές του στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και εν συνεχεία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Liverpool John Moores University. Παρακολούθησε το μονοετές πρόγραμμα ειδικευσης στην ειδική αγωγή του Παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ ενώ κατά το ίδιο χρονικό διάστημα συνεργάστηκε με το εργαστήριο της Ομάδας Ψυχοφυσιολογίας και μελέτης του ΤΕΑΠΑΙΔ όπου ξεκίνησε τη μελέτη και οργάνωση του προγράμματος ειδικής αγωγής στην ξενόγλωσση τάξη. Συνεργάζεται μέχρι σήμερα με φορείς ειδικής διαπαιδαγώγησης αλλά και τυπικής διδασκαλίας (κέντρα ξενόγλωσσης εκπαίδευσης) στον τομέα της παρέμβασης και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε παιδιά με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, με σκοπό την αποκατάσταση και επανένταξή τους αργότερα σε περιβάλλον τυπικής διδασκαλίας.

Τόπος διεξαγωγής: Αυγής 55 και Μπιζανίου 1, Νέο Ηράκλειο (ισόγειο).

Οι τιμές σε έκδοση τιμολόγιου επιβαρύνονται με Φ.Π.Α 24%

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 05-02-2017 10:00
Λήξη 05-02-2017 15:00
Χωρητικότητα 25
Λήξη εγγραφών 27-01-2017
Τιμή ατόμου €50.00
Διοργανωτής Ευρυμάθεια
Εισηγητής Αντώνιος Γατσωτής
Τόπος διεξαγωγής Κέντρο Ευρυμάθεια
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas