Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα επωφελές σε όσες/όσους εισέρχονται στα πρώτα στάδια της σταδιοδρομίας τους, σε όσες/όσους επιθυμούν αλλαγή καριέρας και σε όσες/όσους επιθυμούν εσωτερική αλλαγή μέσα από την προσωπική τους ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις του World Economic Forum, παράλληλα με τις επιταγές που φέρει η σύγχρονη εποχή στον εργασιακό χώρο, διαμορφώνεται και μία ιδιαίτερη ανάγκη για την ανάπτυξη και ενδυνάμωση της εταιρικής κουλτούρας του κάθε οργανισμού.
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, έμποροι, καταστηματάρχες.