Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες

TQMnewΤο σεμινάριο επικεντρώνεται στις καλές σχέσεις που πρέπει να δημιουργούνται, να αναπτύσσονται και να συντηρούνται με τους Πελάτες, ως βάση για κάθε είδους συνεργασία, οικονομική, τεχνική, Διαχείρισης προτάσεων και παραπόνων. Παράλληλα, με τις Διαδικασίες συναλλαγής και εξυπηρέτησης, η τεχνική της διαχείρισης των σχέσεων με τους Πελάτες, διαμορφώνει για τους Πελάτες μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Αναλύονται τα στοιχεία των καλών σχέσεων, καθώς και τα εμπόδια και οι δυσκολίες επικοινωνίας που παρουσιάζονται σε ψυχολογικό επίπεδο. Η μελέτη συγκεκριμένων τύπων Πελατών, καθώς και η ανάλυση των cases που θα συζητηθούν με τους συμμετέχοντες, θα τους δώσει την ευκαιρία να εξασκηθούν πρακτικά και να αποκτήσουν έτοιμες Λύσεις σε προβλήματα που έχουν με τους Πελάτες σήμερα. Οι συμμετέχοντες, επίσης θα αποκτήσουν ικανότητες «αυτοανάλυσης» της συμπεριφοράς τους, ώστε να αυξηθεί η ικανότητα τους για «παρατήρηση» στις σχέσεις με τους Πελάτες και έτσι να μπορούν να κρίνουν σωστά και να διαπιστώνουν ποια σημεία χρειάζονται βελτίωση.

Οι συμμετέχοντες, παράλληλα με την απόκτηση γνώσεων, τεχνικών και πρακτικών στην διαχείριση της σχέσης τους με τους Πελάτες, θα βελτιώσουν και σε προσωπικό επίπεδο τις σχέσεις τους με προϊσταμένους, υφισταμένους, συναδέλφους κλπ. αλλά και συγγενείς, φίλους, συζύγους, παιδιά κλπ.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Προϊσταμένους τμημάτων εξυπηρέτησης Πελατών
  • Product Managers που προωθούν προϊόντα ή σειρές Προϊόντων σε Πελάτες επιχειρήσεις
  • Στελέχη τμημάτων Προμηθειών
  • Πωλητές, γραμματείς, παραδοτές που έρχονται σε άμεση προσωπική επικοινωνία με Πελάτες ή με υπαλλήλους Πελατών
  • Υπαλλήλους «πρώτης γραμμής» σε γκισέ
  • Υπαλλήλους Λογιστηρίου που επικοινωνούν με Πελάτες

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Τα οφέλη των συμμετεχόντων πρακτικά προκύπτουν από τον τρόπο που υλοποιείται το σεμινάριο και τα θέματα που αναπτύσσονται. Συγκεκριμένα:

  • Τα θέματα του σεμιναρίου, έχουν κατεύθυνση την Πρακτική εφαρμογή και διδάσκονται ως work shops επάνω σε πραγματικά περιστατικά που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες.
  • Το σεμινάριο, πλαισιώνεται από Εργασίες που γίνονται πριν την έναρξη του και μετά από το τέλος του, δημιουργώντας έτσι ένα σύνολο, που είναι μοναδικό και πρωτοποριακό.
  • Η επικοινωνία του εισηγητή με τους συμμετέχοντες δεν γίνεται με την κλασσική έννοια «εκπαιδευτή – εκπαιδευομένων», αλλά με την ποιότητα του mentoring, δηλαδή της έμπνευσης, της παρακίνησης και της έμμεσης καθοδήγησης να δουλέψουν όλη την τεχνογνωσία με τον εαυτό τους.
  • Οι συμμετέχοντες φεύγουν από το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με έτοιμες Λύσεις που έχουν παραχθεί κατά την διάρκεια του, ώστε να τις εφαρμόσουν άμεσα.
  • Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένους τύπους Πελατών.
  • Οι συμμετέχοντες παρατηρούν και εξηγούν περίεργες και εξεζητημένες συμπεριφορές Πελατών και αποκτούν όλα τα θεωρητικά και πρακτικά Εργαλεία για την θετική αντιμετώπιση τους, προς όφελος των Πελατών και της Επιχείρησης.
  • Η επικοινωνία που υπάρχει μετά από το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, έχει διάρκεια 12 μήνες και λειτουργεί εκπαιδευτικά με την έννοια του follow up, ενισχυμένη με Ασκήσεις που επεξεργάζονται. Τα χαρακτηριστικά αυτά, πέρα από την μοναδικότητα τους, έχουν και την δυναμική της αλλαγής του τρόπου σκέψης των συμμετεχόντων όσον αφορά στις σχέσεις, γεγονός που τους κάνει να διατηρήσουν την τεχνογνωσία και να την αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο.
  • Τέλος, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες για τις ανθρώπινες σχέσεις, είναι ένα εφόδιο για την Βελτίωση της προσωπικής τους ζωής. Αυτό αποτελεί και ένα εξαιρετικό bonus για τους ίδιους, ένα επιπλέον Κέρδος από την προσπάθεια που θα κάνουν και ένα μοναδικό Εργαλείο για την προσωπική τους Ανάπτυξη και Βελτίωση.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Παναγιώτης Ρεγκούκος, Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας, Ομιλητής, επί 27 χρόνια. Έχει γράψει 12 βιβλία, 4 Manuals και μεγάλο αριθμό άρθρων και μελετών. Έχει διδάξει σε ανοιχτά σεμινάρια σε άνω των 3.000 στελεχών και σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια σε άνω των 50 εταιρειών.

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Εγχειρίδιο Σεμιναρίου "Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες"
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας για την λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής: 480 Ευρώ

Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και κάθε επόμενη.

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.
Καταληκτική ημερομηνία: Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 27-03-2018 09:30
Λήξη 27-03-2018 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €480.00
Διοργανωτής TQM
Εισηγητής Παναγιώτης Ρεγκούκος
Τόπος διεξαγωγής Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas