Marketing Audit

AptΣε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης.

Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για Πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του Πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της Αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης Πωλήσεων, την προσέγγιση νέων Πελατών και την ανάπτυξη νέων Προϊόντων.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο ουσιαστικά αποτελεί έναν οδηγό έμπνευσης για τις Επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν συγκεκριμένες Διαδικασίες Marketing, ώστε να εισάγουν και να αναπτύξουν τις βασικές Λειτουργίες του, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στις μεγάλες Επιχειρήσεις να εμπλουτίσουν τις Διαδικασίες τους, αλλά και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

  1. Θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις βασικές αρχές των λειτουργιών Marketing
  2. Θα μπορούν να εντοπίζουν κενά στις ήδη υπάρχουσες Διαδικασίες
  3. Θα αποκτήσουν τη μεθοδολογία για τη συνεχή αξιολόγηση των λειτουργιών Marketing της εταιρείας τους
  4. Θα έχουν στη διάθεσή τους Εργαλεία για τη Διεξαγωγή της Αξιολόγησης
  5. Θα εφοδιασθούν με το Σύστημα Δεικτών και Αναφορών Επίδοσης
  6. Θα βοηθηθούν στην εκπόνηση του Marketing Plan
  7. Θα έχουν δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη για έναν χρόνο σε θέματα του Σεμιναρίου

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Κιούσης Θωμάς, Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Έχει εργαστεί σε μεγάλους Οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα και διαθέτει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στους τομείς της εκπαίδευσης, του marketing και των χρηματοοικονομικών.

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο «Μarketing Audit"
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλείο Marketing Audit Check List
  • Εργαλείο Forecasting για στόχους Πωλήσεων
  • Εργαλείο ABC Ανάλυσης για Προϊόντα και Πελάτες
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής: 400 ευρώ. Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.

Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 17-04-2018 09:30
Λήξη 17-04-2018 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €400.00
Διοργανωτής APT
Εισηγητής Κιούσης Θωμάς
Τόπος διεξαγωγής Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas