ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

IbclΤα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Παραγγελιών πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.

Το σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Εμπορικής Λειτουργίας, από τις επισκέψεις του Πωλητή, τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν παραγωγική ή απλά εμπορική δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει.

ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα παρακολουθήσουν μια ολοκληρωμένη Διαδικασία Διαχείρισης Παραγγελιών, ακολουθώντας τη Μέθοδο με την οποία επιλύονται τα ανωτέρω προβλήματα.
  • Θα εξοικειωθούν στην εφαρμογή των Best Practices προκειμένου να δίνεται η καλύτερη δυνατή Λύση, στα ανωτέρω προβλήματα.
  • Θα μετρούν και θα αξιολογούν σε κάθε βήμα της Διεργασίας το αποτέλεσμα με Δείκτες.
  • Θα διαχειρίζονται και θα επιλύουν τα προβλήματα ελλείψεων με σύγχρονα Εργαλεία που θα τους δοθούν.
  • Με τα παραπάνω θα κτισθεί μια ολοκληρωμένη Διαδικασία που θα εξασφαλίζει υψηλό Επίπεδο Εξυπηρέτησης και θα επιλύει τα προβλήματα.
  • Θα μπορέσουν να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές στη Διαδικασία και στα Εργαλεία με την online υποστήριξη που παρέχεται δωρεάν.
  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο βελτίωσης της Παραγωγικότητας στο picking Παραγγελιών.
  • Θα έχουν τη δυνατότητα, άνευ κόστους, για επιτόπου Αξιολόγηση των προβλημάτων και των τρόπων επίλυσής τους από τους έμπειρους Συμβούλους της Εταιρείας μας.

Εισηγητές Σεμιναρίου

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η Tosoh της MITSUBISHI.

Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20 ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α)
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στούς τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM)

ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:

  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογή για την ABC ανάλυση Πελατών
  • Συχνά προβλήματα στη Διαχείριση Παραγγελιών με προτεινόμενες λύσεις
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής: 450 ευρώ.

Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και έκπτωση 30% στην τρίτη και κάθε επόμενη.

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 16-05-2018 09:30
Λήξη 16-05-2018 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €450.00
Διοργανωτής iBcl
Εισηγητής Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Μιχάλης Τσάκωνας
Τόπος διεξαγωγής Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas