Τα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Παραγγελιών Πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική Παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.
Το Σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Εμπορικής Λειτουργίας, από τις επισκέψεις του Πωλητή, τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν Παραγωγική ή απλά Εμπορική Δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των Στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει.
Πώς θα επωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Περιεχόμενο σεμιναρίου
Το Σεμινάριο είναι κατ’ ουσίαν ένα Workshop επίλυσης των προβλημάτων στους προαναφερθέντες τομείς. Θα εξετασθούν ένα προς ένα όλα τα ανωτέρω προβλήματα, θα παρουσιασθούν τα Εργαλεία με τα οποία επιλύονται και οι καλές Πρακτικές και Διαδικασίες που εφαρμόζονται διεθνώς, ενώ θα εξετασθούν και όσα επιπλέον ζητήματα τεθούν από τους συμμετέχοντες.
Έτσι, δημιουργείται μια ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τις εφαρμοζόμενες καλές Πρακτικές. Τα παρουσιαζόμενα Εργαλεία είναι έτοιμα προς άμεση Εφαρμογή, ενώ εάν κάποιος εκ των συμμετεχόντων επιθυμεί κάποια Προσαρμογή, αυτή υλοποιείται χωρίς κόστος από τους Συμβούλους της Εταιρείας μας.
Επίσης, θα περιγραφούν οι Απαιτήσεις που τίθενται κατά τον Σχεδιασμό ή τη Βελτίωση - Επέκταση ενός Συστήματος ERP για τη Διαχείριση των Παραγγελιών, καταγράφοντας τι Δεδομένα πρέπει να παρέχονται από το ERP και τι Αναφορές πρέπει να είναι σε θέση να δίνει σε κάθε βήμα.
Εισηγητές Σεμιναρίου
Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η Tosoh της MITSUBISHI.
Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε πολυεθνικές και ελληνικές Εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α)
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM)
ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ
Κόστος Συμμετοχής: 530 ευρώ
Έκπτωση 20% στη 2η συμμετοχή και έκπτωση 30% στην τρίτη και κάθε επόμενη.
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.
Καταληκτική ημερομηνία: Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 27-11-2018 09:30 |
Λήξη | 27-11-2018 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | €530.00 |
Διοργανωτής | iBcl |
Εισηγητής | Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Μιχάλης Τσάκωνας |
Τόπος διεξαγωγής | Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός |
Πόλη | Αθήνα |