Εκπαίδευση Executive / Personal Assistants

AQSΗ σύγχρονη Executive / Personal Assistant είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό ανεξαρτήτως δραστηριότητας και απαιτείται να έχει πολυδιάστατα Χαρακτηριστικά και Δεξιότητες ούτως ώστε να επιτελέσει τις Αρμοδιότητές της με επαγγελματισμό και ποιότητα.

Είναι καθοριστικός ο ρόλος της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, που αποτυπώνεται στην αισθητική του Γραφείου, στην αποτελεσματική επικοινωνία, στη σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων, στον Προγραμματισμό Εργασιών, στην επιτυχημένη Διαχείριση μικρών καθημερινών Κρίσεων – Συγκρούσεων, στη λεπτή όσο και αποτελεσματική Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης, στην κατάλληλη διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που διαμορφώνει υψηλή Παραγωγικότητα και στους δύο.

Στο σεμινάριο αυτό μέσα από διαδραστικές Ασκήσεις και role playing εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Assistant, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive / Personal Assistant και του Γραφείου.

Επιπλέον, στο σεμινάριο παρουσιάζονται όλα τα σύγχρονα Εργαλεία και Εφαρμογές με τη βοήθεια των οποίων θα εμπλουτίσει τις γνώσεις της υποστηρίζοντας αρτιότερα τον ή τους Προϊσταμένους της.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε Γραμματείς / Assistants της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων.
  • Σε όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών
  • Με δεδομένο ότι η μη Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη.

Πώς θα ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες

  • Θα αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive / Personal Assistant
  • Θα εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις
  • Θα ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών
  • Θα εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Θα ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων
  • Θα γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου
  • Θα εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων
  • Θα μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους

Εισηγητές Σεμιναρίου

Γεώργιος Βάβουλας
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με 20ετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα Οργάνωσης και Βελτίωσης Καθημερινότητας, σε υποστήριξη Διοικητικών Υπηρεσιών και Λειτουργίας Γραμματείας. Επίσης διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).
Αλέξης Οικονόμου
Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK, τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος – Μελετητής Επιχειρήσεων, Διευθυντής Έργων και Σύμβουλος Οργάνωσης - Εκπαίδευσης, με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, καθώς και σε τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.

Ιωάννης Κριτσωτάκις
Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία).

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 15-02-2018

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 22-02-2018 09:30
Λήξη 23-02-2018 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής AQS
Εισηγητής Γεώργιος Βάβουλας, Παναγιώτης Σταθόπουλος, Αλέξης Οικονόμου, Ιωάννης Κριτσωτάκις
Τόπος διεξαγωγής Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas