Εφαρμογές της Κινητικής Μάθησης στην Εκπαίδευση Παιδιών 9-13 ετών

Animus Corpus

Οι σύγχρονες θεωρίες της Παιδαγωγικής και της Μάθησης βασίζονται στη Νευροβιολογία και τη Νευροφυσιολογία της Συμπεριφοράς. Οι εφαρμογές της κινητικής μάθησης και του κινητικού ελέγχου στην εκπαίδευση των παιδιών ηλικίας 9-13 ετών είναι αποτελεσματικές όταν ανταποκρίνονται στον βαθμό της γνωσιακής και ψυχοκινητικής εξέλιξης του παιδιού ανάλογα με την ποσότητα και ποιότητα των παρεχόμενων ψυχοκινητικών ερεθισμάτων λαμβάνοντας υπόψη τον γενετικό εξοπλισμό του κάθε παιδιού.

Οι εφαρμογές της κινητικής μάθησης και του κινητικού ελέγχου στην εκπαίδευση των παιδιών ηλικίας 9-13 ετών έχουν αποτελέσματα στην ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών στοχεύοντας στην βαθμιαία προοδευτική αλλαγή της κινητικής συμπεριφοράς μέσα από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και το παραγόμενο κινητικό έργο. Η κληρονομική ιδιοσυγκρασία του παιδιού συνδυασμένη με τα αισθητηριακά ερεθίσματα μέσα από την ψυχοκινητική αγωγή καθορίζουν τον ρυθμό και την έκταση της απόκτησης των ψυχοκινητικών δεξιοτήτων με την ταυτόχρονη βελτίωση της φυσικής κατάστασης του παιδιού.

Στόχος είναι οι συμμετέχοντες μετά τις συναντήσεις να μπορούν να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές της κινητικής μάθησης δημιουργώντας προγράμματα για την ανάπτυξη και βελτίωση των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών ηλικίας 9-13 ετών.

Θεματικές ενότητες:

1. Βασικές Αρχές της Κινητικής Μάθησης και Νευροφυσιολογία της Μάθησης

2. Γνωσιακή και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη παιδιών 9-13 ετών

3. Αισθητηριακά και Κινητικά Συστήματα Μάθησης, Μηχανισμοί ελέγχου της κίνησης και αξιολόγηση της μάθησης

4. Προσοχή, κινητική μνήμη, κινητική μάθηση και τα στάδια μεθόδευσης των πληροφοριών

5. Τύποι και Προγράμματα Ανατροφοδότησης, Οργάνωση, Εξάσκηση και Μεταφορά της Μάθησης

6. Πρόσφατες Θεωρίες Κινητικής Μάθησης και Νευροπλαστικότητα του Εγκεφάλου: η θεωρία των δυναμικών συστημάτων και η θεωρία σχηματισμού των νευρολογικών ομάδων και της επιλογής

7. Βασικές αρχές σχεδιασμού Προγραμμάτων Kινητικής Συμπεριφοράς για παιδιά ηλικίας 9-13 ετών

8. Μέθοδοι Κινητικής Συμπεριφοράς: Νοερή απεικόνιση και νοερή εξάσκηση, Τεχνικές διαχείρισης της προσοχής, της μάθησης και της μνήμης

9. Περιπτωσιολογικές Μελέτες και ειδικές εφαρμογές σε παιδιά με κινητικές/μαθησιακές δυσκολίες, δυσπραξία και ΔΕΠ-Υ

Απευθύνεται: Δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους.

Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης και σχετικό υλικό ανά θεματική ενότητα μετά το τέλος των συναντήσεων

Εισηγήτρια: Καλφάκη Μαρία
Ειδίκευση στην Εργοφυσιολογία-Εργομετρία-Αθλητική Ψυχολογία
Ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό
BSc στην Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
MSc στην Υγεία και την Αναψυχή

Έκπτωση: 15% σε φοιτητές και ανέργους

Η αφίσα ΕΔΩ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 04-02-2017 09:00
Λήξη 05-02-2017 16:00
Χωρητικότητα 15
Λήξη εγγραφών 30-01-2017
Τιμή ατόμου €60.00
Διοργανωτής Animus Corpus
Εισηγητής Καλφάκη Μαρία
Τόπος διεξαγωγής Animus Corpus
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas