Το Excel είναι από τις πιο χρήσιμες εφαρμογές στην σύγχρονη Επιχείρηση. Πόσοι όμως γνωρίζουμε τις πραγματικές του δυνατότητες και το χρησιμοποιούμε σαν ένα Επιχειρηματικό Εργαλείο αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του;
Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιδιώκεται η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκείμενου να μπορούν να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας.
Ένα πρόγραμμα που δεν λείπει σχεδόν από καμιά αγγελία για εργασία σε θέση γραμματείας, γραφείου, λογιστηρίου και αποθήκης.
Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679 ισχύει από 25.5.2018 πανευρωπαϊκά όπως και στην Ελλάδα. Μετά την αναμενόμενη ψήφιση του εθνικού εφαρμοστικού νόμου αναμένονται έλεγχοι εφαρμογής του στην ελληνική αγορά. Ο βαθμός ετοιμότητας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να υποστούν ελέγχους δεν είναι ακόμα ικανοποιητικός.
To IT Skills Proficiency Level πιστοποιεί τις προηγμένου επιπέδου γνώσεις και δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών (Word, Excel, PowerPoint και Access) που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας των πληροφοριών.
Εάν σας ενδιαφέρει μια θέση σε διοικητικό πόστο ή έστω θέση βοηθού διευθυντικού στελέχους (πχ Γραμματέας Διεύθυνσης), τότε θα πρέπει να είστε απόλυτα εξοικειωμένοι στη χρήση αυτών των βασικών προγραμμάτων του Ms Office καθώς θα τα χρησιμοποιείτε καθημερινά και μάλιστα σε εργασίες που θα απαιτούν υψηλό επίπεδο στον χειρισμό τους.
Απόκτηση θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων για το νέο πλαίσιο συλλογής και επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων προς ενίσχυση των προοπτικών απασχόλησης. Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων που διεξάγονται στο τέλος της τρίτης ημέρας από ανεξάρτητο διαπιστευμένο φορέα κατά ΕΝ ISO/IEC 17024.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα πάρουν αναλυτικές σημειώσεις καθώς και λίστα με εργαλεία AI για διαφορετικές χρήσεις.
Η προστασία των πάσης φύσεως Πληροφοριακών Δεδομένων από εσωτερικές και εξωτερικές «απειλές» είναι ένας σημαντικός παράγοντας αξιοπιστίας, λειτουργικότητας και πολλές φορές επιβίωσης για κάθε Οργανισμό.