Το πρόγραμμα σας εισάγει στην ειδική ορολογία και τις τεχνικές των εξαγωγών. Θα εκπαιδευτείτε στους αναθεωρημένους Διεθνείς Όρους Παράδοσης Εμπορευμάτων INCOTERMS ® 2020 και στους Διεθνείς Τρόπους Διακανονισμού της αξίας των Φορτωτικών Εγγράφων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις του World Economic Forum, παράλληλα με τις επιταγές που φέρει η σύγχρονη εποχή στον εργασιακό χώρο, διαμορφώνεται και μία ιδιαίτερη ανάγκη για την ανάπτυξη και ενδυνάμωση της εταιρικής κουλτούρας του κάθε οργανισμού.
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, έμποροι, καταστηματάρχες.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.