Τα σεμινάρια προσαρμόζονται ανάλογα τις ανάγκες της επιχειρήσεις και του κλάδου που δραστηριοποιείται.
Για όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, πωλητές, receptionists, σερβιτόροι, τεχνικοί, γραμματείς, τηλεφωνικά κέντρα, έμποροι, καταστηματάρχες.
Το σεμινάριο «Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης - Γραμματέας Διοίκησης» περιλαμβάνει θεωρητικά αλλά και πρακτικά θέματα καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση των στελεχών που ασχολούνται με την πρόβλεψη της ζήτησης και τον προγραμματισμό της παραγωγής και διανομής, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους, τεχνικές και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις οποίες ικανοποιείται πλήρως η ζήτηση, διασφαλίζοντας το βέλτιστο λειτουργικό κόστος παραγωγής, αποθήκευσης και διανομής.
Κατά την παραπάνω υποχρέωση, κάθε άτομο που έρχεται κατά οποιονδήποτε τρόπο σε επαφή με τρόφιμα είναι απαραίτητο να εκπαιδευτεί.
Εάν σας ενδιαφέρει μια θέση σε διοικητικό πόστο ή έστω θέση βοηθού διευθυντικού στελέχους (πχ Γραμματέας Διεύθυνσης), τότε θα πρέπει να είστε απόλυτα εξοικειωμένοι στη χρήση αυτών των βασικών προγραμμάτων του Ms Office καθώς θα τα χρησιμοποιείτε καθημερινά και μάλιστα σε εργασίες που θα απαιτούν υψηλό επίπεδο στον χειρισμό τους.
Το νέο εκπαιδευτικό σεμινάριο από την TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη σας για την κατανόηση των εννοιών του Risk Management, ώστε να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε και να αντιμετωπίζετε τα ρίσκα που αφορούν στην εταιρία σας, αλλά και να μπορέσετε να εφαρμόσετε με επιτυχία τις απαιτήσεις των νέων εκδόσεων των συστημάτων ποιότητας (ISO 9001:2015).
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις συμπεριφορές μέσα σε μία ομάδα που οδηγούν σε επιτυχή έργα. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στη Διαχείριση Έργων και θα λάβουν όλα τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζεται ένας Project Manager.
Σκοπός του Σεμιναρίου αυτού είναι η απόκτηση της αναγκαίας γνώσης και δεξιοτήτων από τους εκπαιδευόμενους, για την αξιοποίηση των χρηματοδοτήσεων από τα Προγράμματα ΕΣΠΑ (Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξης) 2014-2020, για τις επιχειρηματικές τους ανάγκες.
Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και ο επαναπροσδιορισμός της στάσης απέναντι στα πράγματα, επιτυγχάνονται με εξαιρετικά αποτελεσματικές μεθόδους όπως η ανάλυση περιπτώσεων, η διήγηση ιστοριών, οι βιωματικές ασκήσεις, η χρήση video και φωτογραφιών κ.α.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων όλων των τομέων και τμημάτων, να αποκτήσουν κοινή επιχειρηματική γλώσσα ώστε να αντιλαμβάνονται όλες τις επίκαιρες και σύγχρονες επιχειρηματικές έννοιες και να συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους.
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις τα μυστικά της επιχειρηματικότητας, τις γνώσεις, τις συμπεριφορές, τα εργαλεία, τις τακτικές και στρατηγικές για να αντιλαμβάνονται την επιχειρημα-τική δυναμική, αλλά και να συνεισφέρουν στην επιτυχία της επιχείρησης.
Στο εκπαιδευτικό σεμινάριο αναλύονται οι αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης (Sustainable Development), καθώς τα κριτήρια ESG (Environment, Social, Governance) αναφορικά με την βιώσιμη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τα οφέλη, αλλά και τις δυσκολίες από τις νέες ρυθμίσεις του Νόμου, καθώς και για το πως θα τις αντιμετωπίσουν.
Η τροποποίηση των δημοσίων συμβάσεων κατά την διάρκεια εκτέλεσή τους
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση εργαζομένων στην Αποθήκη, που φιλοδοξούν να λειτουργούν την Αποθήκη με τους βέλτιστους τρόπους ώστε να εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα εμπορευμάτων με το ελάχιστο δυνατό κόστος αποθήκευσης. Θα διδαχθούν δοκιμασμένες μεθόδους και πρακτικές διαχείρισης Αποθήκης σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.
Ολοκληρώνοντας το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αποτιμούν, με αναλυτικό & ποσοτικό τρόπο, την «πρόοδο» και βελτίωση μιας Επιχείρησης, σε σχέση και με τους στρατηγικούς της στόχους, και να θέτουν τους δείκτες / στόχους εκείνους οι οποίοι θα δημιουργήσουν «προστιθέμενη αξία» στην Επιχείρηση.
The aim of this course is to provide delegates with the knowledge and skills required to perform first, second and third-party audits of Occupational Health & Safety management systems against ISO 45001, in accordance with ISO 19011 or ISO 17021, as applicable.
Kαθώς η ευρύτερη συνεργασία μεταξύ συναδέλφων επηρεάζεται από τη διαχείριση ατομικών συνθηκών, όπως η διαχείριση των υποχρεώσεων & των προτεραιοτήτων και το εργασιακό στρες, το σεμινάριο εμβαθύνει στα θέματα του time management και του stress management.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει εκπαίδευση σε θέματα Στρατηγικής, Διαδικασιών, Οικονομικών των προμηθειών και Διαπραγματεύσεων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.